helg

nu äre tråkig söndag och jag har nyss varit med olivia som var super mysigt.

fredagen hemma hos matilda var så kul som den kunde bli, och som jag trodde höll jag på att frysa ihjäl när jag skulle hem, men inte om benen utan om fötterna!!! hade ingen känsel kvar, det var rätt sjukt faktiskt. jag kom hem vid 2 med sällskap av emma och vi var väldigt, väldigt trötta när vi la oss, vi ramlade ur sängen av skratt och jag somnade på golvet och vaknade en kvart senare utav att emma slog upp dörren i pannan på mig, sen armbågade hon mig på näsan vilket jag fortfarande har ont i! haha men men. KUL var det

lördagen spenderades hemma hos lovan med henne sofia och emma. vi spelade spel och skrattade nästintill konstant i 6 timmar och jag har aldrig haft så kul på länge som jag hade då


nuuu ska jag duscha och ladda ner sorgliga filmer haha hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0