fredag

idag är det fredag!!!! wiho säger jag

sofie flyttade upp till sälen idag också, så henne ser man inte röken av på 2-3 veckor nu :( annars var dagen riktigt bra, blev inställt matteprov och slutade 13.00, mycket skönt! åkte ner på stan med lovan och emma då och testade skor, haha vilket kan varit det roligaste på länge.

emma och lovisa skulle ta ut en låda med skor i från en hylla och drar av misstag med sig 6-7 lådor till som åker ner på golvet med en duns, hahaha trodde jag skulle skratta ihjäl mig där ett tag, för dom fick ju aldrig in lådorna in i hyllan igen utan dom gled bara ner hela tiden. folk bara kollade på dom, haha!


dagens stjärnor!!! hahaha


ja. det var min dag så långt som vi kommit och snart åker jag hem till lovan och lagar tacos, myser framför tvn med mina bästa vänner!!! super bra. imorgon är det match.

puss hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0