allting är perfekt

julafton igår var superduper mysig! julklapparna kunde inte varit bättre, fick både mormor och mamma att gråta av lycka och då har man väl lyckats ganska så bra tycker jag:)

idag är ella med så nu är mormor här och vi har ätit lite och ella har tjatat i konstant 2 timmar om att öppa paketerna så det är också gjort nu. hon fick en pulka bland alla miljarder andra julklappar hon fick och jag var snäll och tog med henne ut på en åkttur i trådgården, varade 5 minuter sen var jag rätt trött. haha klent..


nu är snart julen slut och gorbys cup närmar sig, söndag smäller det. och imorgon kommer sofie hem!


älskar allt. det enda som saknas nu är mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0