the hangover!



tjohojsan
varit hos davelito ikväll. vi såg på the hangover, eller baksmällan tror jag den heter på svenska. haha den var skit kul faktiskt!
mitt lyse på moppen är ju typ paj precis som allt annat på den där skrothögen jag åker omkring på så det var ju inte så kul när man skulle åka hem, tänkte ta gamla svärdsjövägen men den såg bokstavligt talat ut som om någon lekt lite i paint med den och färglagt den med svart färg.. så jag vände ganska snabbt och körde på motorvägen istället, haha, jag är så mörkrädd...

nu ska jag se på en ängels tålamod igen! och hungra sönder för alla tänker så mycket på mig i mitt hus och äter upp all mat.
och imorgon ska jag spöa sönder jocke i tvspel!!! återkommer imorgon med vinstsiffrorna. hähä(6)

natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0