skit mobiler

fick jag skulle jag slå någon just nu! är så himla arg. haha som alla vet är jag väldigt lätt irriterad, iallafall angående sånna här saker.
sitter nämligen och försöker föra över filer från min mobil till datorn men det går verkligen inte bra, ena stunden så står det att datorn inte kan hitta enhetens drivrutiner och andra stunden står det att den är installerad men man kan inte komma in i mappen där filerna finns för då behöver man en skiva som jag inte har och det gör mig gaaaaaaleeeeeen.

men så kan det vara också. nu sitter jag ute i danholn också, kom till pappa för en halvtimme sen ungefär. har ätit pizza med linda, maja och malin ikväll :) mysigt. nu ska jag packa upp väskorna, äta, göra mig trött och sova.

om allt går som jag vill!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0