pizzaaa

har inte orkat skriva här förens nu men så kan det vara.
sitter och har precis renskrivit allt ja skrev på historialektionen för jag köpte nytt block -.- nu tänkte jag ge mig in på uppgiften och sen väntar matten men den orkar jag nog inte göra idag, så den får man väl ligga sist på som vanligt!

mamma ringde just och beställde pizza, haha ska prova mig på nått nytt idag tänkte jag så det blev en "chicken".  oftast säger ju pizzabagarna att den är klar om "15 minuter en kvart" haha iallafall här ute, men denna gång  sa han 25 minuter. haha mamma är fortfarande förvånad och springer runt och klagar om det på nere våningen och jag sitter uppe och hör på när min systers ber henne sluta, haha lite kul ..

sen åker jag till favvomatte



det blir bra!
bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

myyhhhss

2009-08-28 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0