johanna johanna johanna

haj haj

igår åkte jag och johanna hem till johanna och myste lite. gjorde hårinpackning och hade ansiktmasker, otroligt skönt!

birkehag skulle klippa jansson hår lite också men sen fick vi nå idé om att klippa hennes lugg också för vi tyckte hon skulle bli så otroligt söt så vi satt kanske en halvtimme och tjatade på henne tills hon tröttnade på vårt tjat och sa att vi skulle göra det innan hon ångrade sig, och klipp klipp sare sen hade hon lugg!!

och satan vad söt hon blev! så söt så jag blev lite taggad själv på att ha en egen lugg.
så klipp klipp sare igen
och nu sitter jag här, med lugg och ångest!

men vi fick ett litet gott skratt när jocke sa att vi kunde klippa bort luggen ifall vi verkligen inte ville ha den, för det skulle ju vara snyggt:) eller?
haha!


ungefär såhär ser min frisyr ut nu, hähääääää.......

bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah klipp bort luggen, kul kille! ;)

2009-08-12 @ 21:39:26
Postat av: johanna

haha jo han är speciell ;)

2009-08-13 @ 02:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0