högerregeln

blev tyvärr ingen dusch så jag sitter och skakar här framför datorn med min varmkorv

idag orkade inte jag skjusa matilda på moppen så hon fick skjusa mig istället och både hon och jag är väldigt dålig på trafikreglerna, haha det kunde blivit våran död!

sofia var också med, men hon cyklade bredvid och höll i min axel för att slippa trampa så hiskiligt mycket. plötsligt säger hon:"oj, en bil!" och släpper sedan taget om mig och cyklar åt sidan. varken jag eller matilda ser någon bil och i samma veva som matilda frågade var den var så körde den in i baksidan av min moppe, haha helt sjukt vad arg hon var!, tjockisen som körde alltså. hon gnällde och hon skrek om högerregeln och sket fullständigt i att hon kört rätt in i mitt ben+hand, och matilda fick till och med hoppa av för att inte hon skulle göra illa sig. föraren var en bitchig 90a med löshår och blonderat som aldrig förr, piercing i näsan och smink upp till öronen. gud vad jag blev irriterad! nog för att jag och matilda gjorde det största felet men vi kunde iallafall be om ursäkt. hon hade då däremot tappat bort  sin bromspedal i den korsningen kan jag säga. synd att inte bilen blev repad, då hade man då kunnat somnat gott.

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0