***


tjenixen. sitter här och lirar lite farmville och vill bada i sjönn och sedan äta pizza.

meeeen det får man ju inte alls göra idag:( vädret är tråkigt och jobbigt och pizza har ja noll money till. nått mer som är jobbigt är min historialäxa som jag inte är så sugen på att göra men 15 sidor är väl inte sååå mycket att läsa trots allt ..

varit väldigt klantig idag känner jag, som vanligt, haha.

eller vi kan börja med gårdagen, skulle åka och köpa ett skrivblock som jag skulle ha i skolan så jag åkte till öb. på hemvägen får man ju självklart soppatorsk:) så då vare bara och rulla hela sandviksvägen hem i hettan, dryygt vare!

idag: påväg hem från skolan och väntar på bussen, haha jätte mycket folk står och väntar. sen när den väl kom så stod jag jätte nära dörren, så den flög upp på mig  och gjorde så jag fick lov att backa, haha och då tappade jag min balans och nockade jeppe i huvudet som i sin tur nockade emil i huvudet som stod bakom honom, haha lite kul faktiskt men ont!! sen när jag precis nyss skulle kasta min mascara till bokhyllan från sängen, fanns det 1% chans att jag skulle träffa min låda med örhängen i..
vad gör man inte??

har nyss plockat örhängen från golvet iallafall.. -.-

bye nu äre mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0