???????

haha jag sitter här och skrattar för mig själv, hade lite tråkigt så jag gick in på min gamla lunarstorm och tittade lite, lite kul att se allt man skrivit förut och vad mina kompisar skrivit. sen när jag sitter där och kikar runt lite så plingar det till och står att jag fått ett " lunarmejl" haha och jag fick då verkligen ett gott skratt!



och sådär stod det! vet inte riktigt om ni ser, men det var en 22 årig kille som skriver:
"sött :) haru cam?? du vill inte se nån runka va?(A)"

haha jag fattar verkligen inte vad det är med folk nu för tiden!!! och dessutom sitter han och tjatar på mig nu, haha helt sjukt.

fast det skulle fasen vara bra kul å driva med honom.

Kommentarer
Postat av: linda

va finns de killar som vill runka för en i cam??! vem kan de vara? hmmm..

2009-08-04 @ 11:25:37
Postat av: johanna

haha ja VEM?! :O..

2009-08-04 @ 13:26:20
Postat av: Helena

Hej Jessica! förlåt att jag varit så seg på att skriva..men skriver nu :) Äcklig kille..men tyvärr så finns det många såna idioter.

Hoppas ni mår bra :)



Kram Helena

2009-08-05 @ 15:43:39
URL: http:///helenapousette.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tjena, jo vi mår bra:P hoppas du också gör det.

förresten så heter jag johanna, inte jessica:P

2009-08-05 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0