en ängels tålamod


haha titta! jag har hittat en ny serie som jag ska gräva ner mig i, en ängels tålamod. jäkligt kul men jag tror inget tv-program i hela världen slår vänner men jag ska iallafall titta på detta ett tag sen börja om på vänner igen, haha jag saknar dom liite!

och nyss när jag skulle fixa till mina ögonbryn lite så slant jag åter igen och denna gång hamnade kniven på mina ögonfransar, jätte fint blev det!!

dessutom vill jag göra en ny header, kommentera om någon är sugen på att helpa till lite!
bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

den serien är k u n g ! jag hjälper dej johanna, höhhö

2009-08-03 @ 23:22:55
Postat av: Anonym

/ snibbis

2009-08-03 @ 23:23:25
Postat av: johanna

haha vänner ja?;) haha du kan väl inte sånt heller:d<3

2009-08-04 @ 02:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0