02:33

känner mig så extremt ansvarslös nu, eller det har jag gjort i över ett år snart.
är så trött på mig själv och mina rutiner, sena nätter och ännu senare morgonar. ni ser ju klockan nu, galet. tror inte det har funnit en enda dag under detta sommarlov som jag har lagt mig innan 3. jag har lagt mig 6 vissa dagar! det är ju sjukt när jag läser det själv, och då blir det ju att man vaknar kring 14-15.00-tiden dagen efter.

nu vill jag fanemig ha skola så man kan få komma in i lite andra vanor och få träna utan uppehåll och massa annat. spela innebandy och ha lite annat fix och trix som man måste få gjort.

men har en känsla att jag lär ångra detta inlägg sen, det kommer bli att man verkligen tar vara på varenda lilla minut av sin ledighet från skolan sen på helgerna.

haha fast nu ska jag greja med min blogg, så sängen får väl vänta.
igen
 
puss, helgen kommer bli grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0