vänner



haha okej..
jag är beroende.
av vänner, för det är så grääsligt bra! fast jag känner mig lite tragisk också. har setat i denna stol till och från sedan 14.00 då jag steg ur min säng till, hmm, nu och nu är klockan snart 03.00... men jag har ju hunnit med och se på sammanlagt 17 avsnitt idag, inte illa! haha vilket också betyder att jag sett klart på säsong 3 och ska starta upp på 4an imorgon, haha jag känner mig lite, ja. haha normal!

och för att hålla sig till ordningen så gick jag och la mig halv 6 igår vilket också förklarar min uppstigning, men men, lov som sagt!
och imorgon ska jag träffa alice!! wiho

och nu ska jag se på en galen dag i new york.
sen bire godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ruben

Tur för dig att det är världens bästa serie iaf så att det inte är Gossipgirl eller Fraiser ;)

2009-04-14 @ 23:30:52
Postat av: johanna

hahaha lovar robin, så lågt sjunker jag inte:D

2009-04-15 @ 02:01:12
Postat av: Erik Mu

Jag håller med Robin!

2009-04-21 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0