tävling!



VÄDRET ÄR BÄÄÄÄST!
och jag kan även hissa mig själv idag som åt frukost och laddade upp mycket bra till nationellaprovet!
som dessutom gick åt skogen, men men:D

efter vi slutat så åkte jag hem till mamma i hosjö för att ta ett sista farväl av huset. FLYTTAR IMORGon!! sorgligt men skönt. åt lite pizza med henne sen åkte jag till stan med erika johanna och lovan i värsta special bussen som typ utvecklingstörda brukar åka med, haha det var nått nytt.. men det passade väl oss bra (;

väl nere på stan så skulle vi köpa glass och gotta med i det UNDERBARA vädret. vi begav oss till hemköps frysdisk och tog ett varsitt litet glasspaket och när vi gjort det tänkte jag ta en liten tävling om priset till vem som kom fram först till kassan. - vilket var dumt gjort! haha
det jag inte såg på marken när jag började springa var att det låg nån tjock platsgrej som jag naturligtvis ska svansa på och åka rätt in i godishyllan och få ungefär 7-8 chockade ansikten riktademot mig, själv såg jag ut som om jag doppat ansiktet i en burk med röd färg:)

inte kul och ont i armbågen gjorde det:(( men glassen var go :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0