ÖREBRO!




helgen har varit GRYMT bra och jag vill bara tillbaka tillbaka tillbaka nu nu nu nu nu!!
men det går ju inte vilket är sjukt tråkigt.
just nu sitter jag hemma i min säng med halvuppackade väskor och plugg i nacken, drygt som 17 men det lär ju göras.
vi vann iallafall båda gruppspelen och kom då till semifinal i 92klassen och kvartsfinal i 93klassen, sen tog det stopp. men en plats på pallen var ju inte helt fel!

bilder kommer väl så småning om,  och nu kommer jag somna framför datorn om jag inte lägger mig. man sov ju såå dåligt på hotellet så det är väl bäst man lägger sig i en mycket bekvämare säng nu.
inte.
hotell = ÄLSKA!!!!!

men jag är fortfarande trött, så godnattis.
imorgon väntar även, hmm låt se. mitt 6 omprov i matte? 8-)
(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0