ops..

haha en liten rolig grej hände precis.
skulle smsa en kompis igår kväll och jag skrev "hej:)" men då råkade jag slå fel nummer men oftast när man gör det så finns det ju sällan en person som har det numret, men nu i detta läge råkade någon kille i sverige ha det. För att för typ 5 minuter sen ringde numret upp min mobil minst 4-5 gånger och jag la på varenda gång och så skrev jag ett sms att jag skickat till fel person och att han inte behövde ringa mer.
haha! som svar tillbaka skrev han:
"Jag vill att du förklarar det för min fru. OK?"

haha oopsie. (A)

hahah sjuk kille måste jag säga, och en fru med högt temperament lär han å ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA, fett kul :P Ringde du till frun:P:P?

2009-04-21 @ 19:17:42
Postat av: lovisa

hahah... ;D undrar samma som den åvanför.

Förresten, vem har gjort din sida?

2009-04-21 @ 20:21:12
URL: http://lovizameds.blogg.se/
Postat av: johanna gustafsson

hahaha nej men det skulle vara kul att höra hennes åsikt;)

2009-04-22 @ 12:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0