mjao



idag har jag varit med en efterlängtad alice!
blev en fika på stan och en busstur till byn och en kallmoppe tur till centrum, dagen vart mycket bra<3

sen for jag till hosjö och gav mamma sin födelsedags present och när jag skulle gå upp till mitt sk. "rum" var det gaanska tomt vill jag lova, man hörde tillomed ekot när jag andades. och för er som inte vet så flyttar jag om 11 dagar.

jag vet inte hur länge sen det var, men har inte träffat dig på ÅR och dar och ta till er det där bokstavligen, men imorgon kommer du iallafall hit till min lilla lya. ronjaponja:)

nu ska jag se på vänner säsong 4, och jag vill tacka gud för jag har sånna underbara kompisar.
OCH JAG SAKNAR LOVISA JANOLS!!

(dessutom ska jag  bli blondhårig igen... BLOND, inte gul :))

Kommentarer
Postat av: johaanna

du är söööööet

2009-04-22 @ 15:29:02
URL: http://innnebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0