crazy gura



tjenis!!
fick sällskap i bedden i natt igen av juani.
somnade kring 5 efter att ha glott på djungelboken 2 (<333) och sagt adjö till vårt sällskap.

frukosten var ju lite speciell, tro det eller ej men johanna fick ut mig i solskenet och fick mig att kavla upp ärmarna och steka sönder samtidigt som jag tröck i mig tunnbröd och fil med flingor och jordgubbssylt, jumjum*
vet inte varför, men jag var inne och sprang runt i huset innan jag ätit upp ute på balkongen, så när ja skulle gå ut igen och sätta mig så skedde en liiten incident som fick birkehag att skratta gott.
stolen jag satt på var nämligen inte den stabilaste och jag var inte den smidigaste och att slå ihop dom två egenskaperna var en dum idé.

jag satte mig väldigt hastigt, stolen sa hej då och gav mig en liten upplevelse, jag fick lite panik och drog ut oboyglaset på golvet så mina ben blev täckta av oboy, johanna skrattade, mamma suckade och jag fick ställa mig i duschen och sedan blanda ny oboy.
sen när jag väl var klar var mina flingor pissmjuka vilket förstörde morgonen ännu mer.

men nu är jag iallafall ensam i min *stora* säng och ska se på lilla jönssonligan på kollo, haha längtat hela dagen!

godnattsi

Kommentarer
Postat av: johannnaa

hahaha sååå klumpig googgi!<333 ;)

2009-04-14 @ 18:19:20
Postat av: gusten

hahah äähh;)

2009-04-14 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0