tror jag har fått allvarligaRE svårigheter...

en sak till
idag på bussen hem hade jag kunnat döda vem som helst, hur som helst och med vad som helst!! jag var så jäkla arg... haha det roliga i det här är att jag var arg pga mitt mobilspel.. som jag är helt sanslöst beroende av!

hade spelat på samma omgång sen klockan 8 imorse = huuur mycket poäng som helst
då får min mobil nå fel och bara stänger av sig och allt är borta :((((( 6 timmar, for nothing!!

haha jag skrattar åt mig själv nu men fy tusan vad irriterande det är, när jag inte spelar så har jag fortfarande bilden uppe i huvudet som fortsätter spela, haha det är helt sjukt!

så jäkla roligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0