sjukelibuki dag 5

måste säga att jag är helt stört smart just nu. tror inte många håller med mig alla dagar men nu måste ni faktiskt göra det!!
såhär är det:
för 2 år sen köpte farmor ett par skor åt mig och jag valde verkligen helt fel färg och har knappt använt dom någonting, trots att dom är riktigt snygga. sen satt jag framför datorn idag och hade skorna på golvet och det låg en svart turshpenna (stavning?) bredvid dom och fick en sån brilijant idé att jag kunde måla dom

nu sitter jag här med båda skorna, en målad en icke målad. och huur snyggt blev det inte efter jag målat den då??? haha jag är helt enkelt bäst? nu ska jag göra extream make over på högerskon också.. hehe


och snart är det paradise!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0