nyårsafton + nyårsdagen

hej hå nu helt plötsligt är 2009 ur världen och 2010 har tagit plats i vår vardag och det nya året fick ett varmt välkomnande av en massa snyggingar uppe på kyrkbacken igår!!
nyårsafton var riktigt kalaskul och jag tycker om mina kompisar mer mer mer mer och mer för varje dag som går (ni är bäst)! däremot slutade kvällen fruktansvärt oväntat och idag är allt upp och ner.
känns som om mitt liv alltid är upp och ner. hjälp


har iallafall spenderat hela dagen lång med bergkvistarna och på kvällen kom även lovan proppen och anala hit och åt fruktsallad och såg på film. nu sitter jag helt ensam framför datorn i köket och lyssnar på Jay Sean - Down (sjukt bra låt) och bara glor, hela mitt huvud snurrar och ögonen svider. har varit duktig om jag fick mer än 2 timmars sömn detta dygn.


nu ska jag krypa ner i min obäddade säng och trycka ner huvudet i kudden och kanske skrika. hatar att vara hemma själv ibland, men just nu = älskar jag det.

kom precis fram till att detta var ett långt och ointressant inlägg. skriver sen om jag har något bättre att uttala mig om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0